miercuri, 27 mai 2009

Gripa porcina - parerea vedetelor

La intrebarea "CE PARERE AVETI DE FAPTUL CA IN ROMANIA A AJUNS GRIPA PORCINA?" Iata ce au rapuns cateva din vedetele muzicii autohtone.

Vali Vijelie: "Nu stiiam de acest lucru, am agenda foarte incarcata si nu am timp de televizor, oricum nu canta manele Gripa Porcina fiindca daca ar fi cantat, sigur o cunosteam, dar ma bucur foarte mult ca este in Romania, oricum daca ma cheama sa-i cant am sa ma duc cu placere "

Nicolae Guta: "Foarte bine ca este in Romania, la inmormantari intotdeauna am castigat foarte bine, poate se mai raresc din coloratii astia, care nu au valoarea mea, dar care imi iau banii de la cumetrii; la groapa cu ei, lupiii waaaaaaaaa"

Carmen Serban: "Pe mine nu o sa ma afecteze fiindca atunci cand duc porcul la stomatolog, sau la mall, sa facem cumparaturi, il pun in portbagajul Mertanului, mai grav o sa fie pentru cei care transporta porcul pe bancheta din spate. Maine am sa-l duc sa-si faca un tatuaj pe pantece si pentru un cercel de aur de 24 karate, in rat, sa fie mai sexos. De asemeni este foarte grav pentru cei care tin porcul in palat alaturi de alte oratanii de curte gaini, curci, paduchi, cai..."

Sexy Braileanca: "Sunt foarte incantata ca doriti sa aflati parerea unui expert, cum am auzit de izbucnirea acestei pandemii de gripa, m-am pus pe cercetari in cotetz si am renuntat sa mai stau capra in locurile aglomerate de unde ash putea fi contactata de tulpina H1N1. De asemeni cand intretin raporturi sexuale cu porci imi pun o masca de protectie pe fata adica o perna, pentru a nu inghiti microbu' porculului iar daca se intampla cumva, scuip repede veninul. De cand cu aparitia acestei epidemii si porcii au devenit mai precauti isi pun prezervativ sa nu ia boala de la mine sau vreun sifilis. Durerile in gat, tusea, secretii naso-faringiene, pe care le am avut zilele trecute nu erau simptomele gripei ci pur si simplu m-am iritat de la unguentul pe care-l folosesc la oral"

Nikita: "Poate sa fie gripa porcina, oricum eu nu am mancat si nici nu mananc porci, am mancat scroafe pana in clasa a 5 a si fiindca nu ma saturam am inceput sa mananc la o masa un hipopotam si doi elefanti sau cinci elefantzei. Acu cat sunt o femela gestanta tre' sa mananc pentru doua persoane ,dar ma satur repede daca mananc un vapor sau un avion"

Tinand cont ca numarul cazurilor din Statele Unite a ajuns la 2200 din care trei mortale, Ministerul Sanatatii ii sfatuieste pe romani sa nu mai vizioneze la televizor filmele americane decat la o distanta de peste 96 cm fiindca la fel ca puricele, tulpina de N1H1 poate evectua salturi de pana la 96 cm .

Click pentru a citi parerea altor vedete din muzica romaneasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu