joi, 14 mai 2009

Inna- LOVE, un videoclip asteptat in 10 tari

"INNA a fost pana acum un an,un nume pe care nu l-am auzit de mult timp,pentru ca singura persoana care ma alinta astfel,din pacate nu mai este printre noi.Acum ma numesc INNA pentru voi toti!M-am nascut pe data de 16 octombrie 1986 in orasul Mangalia.Copilaria mi-am petrecut-o in Neptun,o localitate mica si totusi cunoscuta de aproximativ toata tara.Am absolvit liceul economic Mangalia,dupa care mi-am inceput activitatea universitara in Constanta,marele oras de pe malul Marii Negre.Cum am inceput sa cant ? Nu-mi amintesc cum a fost prima data si nu cred ca-si aminteste cineva.Cant de-o viata si totusi mai am atatea de invatat.Cant muzica de toate felurile si ma adresez tuturor categoriilor de persoane"
Inna


Dupa succesul inregistrat cu piesa HOT, in peste 10 tari din Europa si nu numai, Inna loveste din nou, cu single-ul LOVE, aflat deja pe locul 6 in Nielsen Airplay Chart! LOVE, difuzata deja de toate posturile de radio, se bucura de un real succes si peste hotare, unde, televiziunile de specialitate asteapta cu nerabdare videoclipul piesei!

Si cum clipul unui viitor hit nu se poate lasa asteptat, Inna impreuna cu casa de discuri Roton au pus la punct scenariul, locatia si toate detaliile necesare unei filmari ca la carte.

Perioada imediat urmatoare se anunta una extrem de plina pentru Inna, artista participand la o multime de evenimente in Islanda, Polonia, Bulgaria, Turcia si nu numai.

Vizualizeaza versuri,videoclip.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu