miercuri, 13 mai 2009

Lady Gaga - Poker face, cea mai descarcata melodie (legal)

Stefania Gabriella Germanotta (n. martie 1986, New York, Statele Unite ale Americii), cunoscută în special sub numele de Lady GaGa, este o cântăreaţă de origine americană. Albumul său de debut, intitulat The Fame, lansat în anul 2008, nu a avut mare impact asupra pieţei muzicale internaţionale însă primele două discuri single, „Just Dance” şi „Poker Face”, au obţinut poziţii fruntaşe în clasamente.[2] Lady GaGa a primit o nominalizare la Premiile Grammy la categoria „Cea mai bună înregistrare dance”.

Lady GaGa a dezvaluit intr-un interviu pentru revista „Fabulous" ca a lucrat ca striperita pe cand avea 18 ani, desi provenea dintr-o familie instarita.
„Lucram in baruri de striptease cand aveam 18 ani. M-am mutat de acasa, nu am dorit niciun ajutor din partea parintilor mei si m-am intretinut singura, fiind chelnerita sau facand striptease", a declarat Lady GaGa.
Tot cantareata marturiseste ca era destul de „salbatica", aparand in costumatii de piele neagra si dansand pe muzica celor de la Guns N'Roses, Black Sabbath si Faith No More.
„Am un simt puternic al sexualitatii mele. Imi place corpul uman dezbracat si am mare incredere in trup", a mai adaugat Lady GaGa.
Lady GaGa a mai marturisit ca a fost indragostita doar o singura data in viata, dar s-a despartit de respectivul barbat fiindca el nu era de acord cu meseria ei si o vroia casnica.
Totusi, GaGa mai spune ca adora barbatii britanici, pentru ca sunt destepti si accentul ii face si mai atragatori.

Puteti asculta, vizualiza versuri, vizualiza videoclip, afla date despre Lady GaGa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu